Reklamace
Abyste nemuseli v případě problému něco složitě dohledávat v obchodních podmínkách, dáváme Vám veškeré info sem :)
V oblasti reklamace, či výměny jsme se snažili podmínky nastavit tak, aby byly pro obě strany co nejvíc spravedlivé. Níže už naleznete samotné informace.
_________________________________________________________________________________________________
Zákazník má právo vrátit zboží bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí. Zboží musí být originálně zabalené, kompletní, nepoškozené. V tomto případě se zákazníkovi vrací pouze částka za zboží, nikoliv za náklady vynaložené na dopravu. Pokud vracíte zboží zpět, informujte nás o této skutečnosti e-mailem.
- Veškeré náklady spojené s výměnou zboží nese kupující (zvolena špatná velikost apd), avšak je-li výměna způsobena chybou na straně prodávajícího (nás) (poškozené zboží, zaslána omylem jiná velikost) poštovné hradí prodávající (my).
1. zboží bylo vyrobeno na zakázku (např. psí známka, v případě, že nebyla chyba na naší straně)
2. zboží je bez původních štítků, etiket
3. zboží nese známky nošení
4. zboží je vyprané
5. zboží je špinavé, poškozené, mokré nebo zapáchá,
6. část zboží nebo příslušenství je poškozená nebo chybí
7. zboží není schopné dalšího prodeje
- V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.
- Veškeré náklady spojené s výměnou zboží nese kupující (zvolena špatná velikost apd), avšak je-li výměna způsobena chybou na straně prodávajícího (poškozené zboží, zaslána omylem jiná velikost) poštovné hradí prodávající.
Pokud se jedná o výměnu zboží, tak nové odesíláme až následně po tom co nám přííde to původní
Zboží zpět můžete zaslat zásilkovnou s následujícími údaji
Zásilkovna: Hradec nad Svitavou 459
Jméno: Jolana Konečná
tel: +420731055678
email: Info@damepac.cz
Číslo účtu na které Vám máme poslat peníze nám uveďtě buď do emailu, nebo vepište do faktury s odesílaným zbožím.